12 dagars jobb..

japp imorn börjar mitt maraton me 12 jobbdagar utan ledigit.. :/ kommer även jobba dubbelt 1 dag..
fan att svenskar ska va så himla bortskämda med öppet tider i affärer! från 15:e december kommer butikerna på bergviks köpcenter vara öppet från 09-21 heeeelt jävla sjukt!!!!
fan kan inte folk lära sig att köpa julklappar i tid???
jag har bara 2 st kvar åh vet va jag ska köpa :P haha jag har lyckas planera!

sen har jag ju varit sjuk i början av veckan åh.. så grymt drygt att va sjuk..
men nu så mår jag möe bättre! men har ju inte kunnat åka ut te flash heller.. :(
de var nog en hel vecka sen jag va ute men tror att jag tar mig en tur på söndag, synd nog är de ju mörkt då.. :/
jävla vinter! me don´t like!!!
nehh nu ska jag sova!! jag ska börja jobba klockan 10 imorn... :/
puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

2008-12-12 @ 10:55:28
URL: http://frokenveligs.blogg.se'
Postat av: malin

Haha...hann ju inte skriva nått jag å mitt tryckglada finger;) Flashen står där i hagen å väntar på dig på Söndag vet du!!! Kram Kram

2008-12-12 @ 10:56:54
URL: http://frokenveligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0