Helt slut..

Jag är så trött!! ska gå åh sova snart men va tvugen att sitta lite ve datorn.. :P
Åh en kund fråga till åh me om de va öppet så de ä ju typ ingen jävel som vet att de ä öppet 9-21..
Men men nu är jag snart klar me julklapparna åh.. endast en kvar.. :D
Imorn ska jag ut te stallet åh rida flash! Jag va ju ute i går åh red i mörkret på en volt i ca 1 timme..
Så han va hel svett! Jag me för den delen :P Han tycker inte om att gå på volten så de blev rätt mycket bökande i början, men te slut gav han upp!! :D haha!
Nehh men dags för sängen då kanske.. :P
Förresten så klippte jag mig idag.. hon tog bort mer än 1 dm.. :/ men de är långt i alla fall :P

puss åh go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0