jobb, jobb åh jobb..

Ja de känns ju som man inte gör annat än att jobba nu när de snart är jul..
men fasan va lite folk de är hos oss i alla fall.. efter 4 idag va de inte alls möe folk..
men de roligaste är ju att typ allt är slut som folk vill ha åh imorn kommer de typ inge varor.. :P
så den som hade tänkt att köpa sig wii i julklapp åh inte gjort de än är de kört för...
jäkla dumt planerat att göra fler inför jul.. tänk va dom skulle ha tjänat på de.. :P
haha :P
åh imorn ska jag jobba på max.. va nog över en månad sen jag jobba där..
ifs så de inte så dumt att inte lukta pommes :P
åh härom dagen så åkte jag av flash.. :/
han fick nåe konstigt bryt åh tvärvände hemåt i full galopp. sen kom de en kurva som
han höll på åh gå om kull me mig på... men i kurvan märkte han ju de så då tvär nita han så jag flög av
åh slog i knät så de är helt blått åh svullet.. dum häst...
så nästa gång jag kommer så blir de han som får slita!! haha, hämden är ljuv :P
så hemsk jag är ibland men de behöver han ju.. jag har ju inte varit där på så länge..
nehh nu blire sängen.. är så trött så.. sen så måste jag upp åh städa innan jag börjar
för imorn får jag ju fin besök :P hihi
puss åh go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0