julafton

ja nu är de snart slut på julafton..
har varit en låång dag, först var jag åh micke hos hans far &styvmor.
där så var hans systrar med barn och deras respektive så de va en
massa folk där åh vi åt mat och så kom ju tomten.
så jag hade att varit snäll för jag fick att julklappar i år med :D
sen så bärde de av hem te mig åh vi lämnade av kissarna.
åh efter de så åkte vi ut te skoghall åh fick fler julklappar!
och nu är vi äntligen hemma åh jag är helt slut.
så nu blir de ostbågar och cola!
inga fel de på jul :D

God jul!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas din jul har varit underbar :D

många kramar från emelie :D

2008-12-27 @ 21:21:32
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0