bil jävel... :/

ja den har gått i sönder IGEN! andra gången på en vecka :S
först va de ju batterit som gav upp.. åh nu läcker den olja åh så ä de nog hjullagret som gått.. :/
så nu åker jag saab.. igen..
denna dag har varit helt sjukt lång.. allt jag gjort idag har blivit fel.. eller nästan fel.. :S
åh på träningen så sprang vi typ hela tiden åh jag va så as slut så mina ben va som spagetti :P
men men nu är de ju över i alla fall nya tag imorn.. blir att jobba på gamestop åh träna imorn me..
åh i dag har jag köpt buzzrar åh 2 buzz spel så nu ska jag bli bäst på buzz :P
kan ju hopps i alla fall.. :D
men nu ska jag att gå åh sova innan jag somnar i stolen! haha
saknar min babe åh men snart är de fredag! ;D
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0