älskade

saknar dig!!
sitter här hemma hos mig, själv.. :/
de tråkigaste som finns är fan att bo själv! eller jag har ju hubbe åh hubbelina.. men dom säger ju inte så möe..
åh nu så sover dom ju.. :P
min babe kanske skulle komma på lördag åh! *hoppas*
jag jobbar ju hela helgen.. men de blir gött me pengar i pungen i december åh januari :D
men kan nån ge mig ett heltids jobb? ;)
drygt att ha 4 jobb.. som tur är har jag inte gått fel än :P
åh va åh spela handboll igår kväll i torsby åh vi vann! de va gött, för de är ju en bit dit upp åh örka me förlust då? nehh!
imorn blire stallet åh sätta i broddar.. får väl se fall de går i nåra :P
men men nu ska jag gå åh sova
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0