har de hänt nåe? :P

nja.. inte möe i alla fall :P
red barbacka i dag på flash åh de gick gör bra, satt kvar hela turen! :P
han var ju lite svullen i ena bakbenet så de blev en skrittur idag.
men hatar idioter i bilar som inte saktar ner när dom ser att en häst blir rädd!
i dag va de en idiot som körde i en vatten pöl precis brevid oss åh hästen blev rädd åh hoppa till åh människan i bilen saktar inte ner. asså de är klart att man måste kunna köra i en vatten pöl men måste man köra så fort förbi en häst me ryttare då?! nehh de går att sakta ner ju!
så tack till alla som har vett till att sakta ner när dom ser en häst på vägen!!
var även ute me lillen en sväng så hn fick spring lite! :D han är så söt åh liten!
när man borstar honom måste man stå på knä! hihi
åh när jag springer galopperar han jämte en, så korta ben har han :P
nja nu ska jag sätta mig åh kolla julklappar till mig själv från hööks!

ha de nice!
kram


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag jobbar på Sörmlands grafiska i Katrineholm:) inte världens roligaste jobb men det är bra pengar. varför är du på Max så lite för? jobbar du kvar på Stadium? Pusskram!

2008-11-14 @ 10:31:46
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

Men va bra att han skötte sig då lillkillen...trots idioter i bil...Fan va trött man blir på dom!!! Idag har han blivit riden av Kattis...gick jätte bra!!! Så nu kör vi på ännu mer;) Kram

2008-11-14 @ 19:54:07
URL: http://frokenveligs.blogg.se/
Postat av: sara

hihi bra att han får röra på sig lillen!!

Dom kör som galningar en del på den där vägen! samma sak om man kommer med bilen så kör en del mitt i vägen, inte så smart!

2008-11-15 @ 12:00:13
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0