nya jobbet..

yes imorn är de dags för nya jobbet.. känns lite jobbigt men ska bli kul me nåe nytt! :D
åh micke åkte nyss åh jobba så nu sitter jag här me kissarna åh ska diska åh sen gå åh sova..
så vet jag inte när jag får träffa micke igen.. :/ är ju inge kul att inte bo i samma stad.
te helgen blir de lagfest åh å dop av melvin! får se fall jag blir ledig från eb åh..
så typiskt att han hade tänkt att jag skulle jobba just den lördagen på hela året när man planerat in att va ledg!
får ju reda på imorn om jag kan kan gå på dopet!
ska även ut te flash imorn efter jag slutat, de är ju bra så drygt att de blir mörkt så tidigt åh fort!!
nehh dags att diska :/

ha de hej!


min hubbe! :D                                         hubbelina
hubbe                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0