söndag igen! :/

fan vart tar tiden vägen!? känns som helgen bara försvann så fort den hade kommit..
åh på tisdag börjar jag mitt nya jobb på eb games, så jag ska va där över jul i alla fall...
men börjar bli lite nervös.. :P men de går nog över när jag väl är där.. :P
så nu har jag 4 jobb.. :P fan inte alla som har!
imorn fyller bror min 18! (grattis igen)haha, fan va hemskt igentligen, känns ju som jag nyss fyllde 18.
vart tog tiden vägen? :S
fast om man tänker efter har jag hunnit med en del under åren...men de känns ju så länge sen åh långt bak i tiden.
vissa saker måste man ju glömma eller försöka glömma för att kunna gå vidare.
kanske därför de känns som att tiden gått så fort.
sen har ju linda väldigt dåligt minne :P haha!
ibland kan man ju bli rädd för sig själv när man glömmer så jäkla möe åh ofta!
nehh nu ska jag fördriva tiden lite tills min älskling kommer hem från jobbet!

ha de göttit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0