trötter

idag har varit en låååång dag..
gick upp 08.15 faktiskt.. kors i taket :P haha!
va ute i skogen åh red fläskis, han hade längt efter skogen i alla fall!
har ju varit jäkla älg jakt ju!
sen har jag varit hos mormor åh morfar åh fick mig lite mat ;) snällt de!
sen har jag varit åh inhandlat dop kläder te melvins dop åh! fan va de ska va svårt att hitta kläder då!
har även tränat handboll idag me, fan va de är kul me handboll.. fast man är trött som ett as ;O
åh nu är vinter däcken på så nu kan snön komma! men hoppas de blir vår på en gång efter nyår :P
åh har redan planerat julen åh.. så nu måste man bara komma på va men ska köpa te alla åh.. :/
nehh nu ska jag ta lite mat av mamma :D
ha de hej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du va så fin på dopet :P Tack för presenterna!

puss

2008-11-09 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0