igår..

Igår kväll åkte jag å Carro ner på stan för att spela lite biljard, de va skita kul!
Jag lyckades vinna flera gånger med! Hoho! :D Kan tilläga att jag inte är så bra på de ;O
Men de va mycket trevligt! Sen gick vi in på ankan en sväng, där var de massa studenter
som hade sittning eller va de nu heter :P Men vi var inte kvar så länge..
Efter de blev de en sväng på max, jag var sugen på mozzarellasticks ;)
Åhh mm så gott de va!
Jag hoppade även in igår åh jobba på stadium en sväng! De va kul, men har ju glömt en del.
Men tycker att jag kom in i de ganska fort!

Åh idag ska jag till stallet, sen ska jag förbi mormor åh morfar en sväng, sen blir
de till banken åh fixa lite åsså måste jag städa! :( muhh..
De suger åh städa! Åh för hoppningsvis kommer babe ikväll med. :D
Höll på att glömma att jag ska ju på avslutningsmiddag med handbollen ikväll!
Jag har åh göra i dag i alla fall!
Ha en trevlig dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0