snart är helgen slut..

Ja inte långt kvar av helgen ju.. :/
Varför ska den gå så fort?!
Börjar jobba om nån timme med, känns inte så dumt att bara jobba 3 timmar.
Men som tur ä får jag ju betalt för 6 ;) Hohoo!

Igår blev de grillpremiär på skutberget, men de va inge varmt ute!
Så de gick ganska fort med att slänga i sig maten, men de va gott.
Under kvällen igår hände de inte så möe, var ute te skoghall åh satte på
sommarsulorna på bmwn, blev grymt möe bättre!
Sen tog vi ett varv på stan me volvon.. haha.. :P

Har inte bestämt mig om jag ska åka med Micke sen te krillehöla eller ej..
Men känner jag mig rätt så åker jag :P

Nehh nu ska jag göra mig iordning åh äta frulle..
Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: sara

Hur är det med ryggen? =(

2009-04-21 @ 19:07:56
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0