tjohoo!

Ja då ska vi se vad som hänt...
Nja de är ju inte så mycket! :P Igår var jag hos Micke, hände inte allt för möe.. :P
Men de ä gött de med.
Imorse så åkte jag till stallet åh red ut med Malin/Baloo och det gick jätte bra!
Äntligen så är han normal igen åh går att rida ordentligt! :)
Detta har jag längtat efter länge, sen så kan man rida på kvällarna, så skönt! :)

Imorn blir de ut åh gå sen möte, sen jobba kvällen på Gamestop, va länge sen
jag stängde men de ska nog gå bra ;P

Åh audin är såld! Gött de! ;P
Nehh nu blir de tv :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va fick du för den då?grattis :)

Vi måste leka nån dag me.

2009-04-22 @ 09:12:45
URL: http://maddebadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0