trötter..

Jag är trött efter en dag som inte alls va jobbig på något vis! :/
Men men så ä de ju ibland..
Imorse (när klockan va ca 10) fick jag sms så gick upp då..
Sen efter de kom micke upp, hans far hade bett oss gå ut me deras vovve Wilma.
Efter de blev de till garaget åh försökte få igång min baslåda, men tror att stereon är
totalt slut så ska kolla på en ny åh se fall de funkar då :P
Så tog micke ut bmw caben så städa åh plockade vi ihop i garaget åh tvätta bmwn så klart :P  
Snart går de åka i den när den blivit besiktiad. :) Senare på kvällen va vi till Mickes pappa,
då hans lilla syster fyllde år så vi fick tacos :D Gott de!
Sen så åkte vi hem åh såg på färgan..haha, de ä ju så dåligt!
Nu bli de sägen för mig! Hade tänkt åka hem tidigt imorn, har en del att göra!
Om jag kommer upp tidigt tar jag nog en sväng förbi stallet! ;)
herrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0