vilket väder..

Är på väg ut till stallet men när jag vaknade blev jag less.. :/
Så typiskt att när jag är ledig så är de dåligt väder!
De ser ju i alla fall inte ut som om de regnar!

Carro hade blivit tv kändis igår på hockey med! :D hihi...
Men de missade ju jag. Jag jobbade ju åh fick se på hockeyn stundvis.
Hoppas så jävla mycket att hv vinner ikväll! Färjestad har ju bara glidit upp till toppen
i år ju, Hv har ju kämpat som fan för att komma till final!
De flesta som jag känner vet ju att jag ogillar Fbk.. deras bk står ju för BOLL klubb :P
haha.. de ringar ju fan dåligt att ta en fotbollsklubbs namn åh spela hockey!
Nehh nu blir de en frulle sen te flash! :D
Har inte sett grabben på en hel vecka!
hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0