De händer en hel del..

Ja i måndags skulle jag ju till ridhuset med Flash, så blev det inte.
Jenny behövde nån som öppnade med henne på max så jag
drog och jobba. Skulle ha slutat 14.30, slutade vid 15.30 ca :/
Blev inge stallet då för jag skulle på handbolls träning.

Idag skulle jag och Malin ha vart till ridhuset, det blev det inge med.
Jag va ju på Kau vid 8 och kom där i från vid 10.
Körde min bror så han fick en ny klubba så han kunde träna i kväll.
(Jag är snäll)  :D
Sen tebax till Kau mellan 13.15-15
Sen hem äta, fixa räckningar, skicka efter stereo till bilen, fixa inloggning, mat
m.m. Sen till jobbet och jobba 17-21.
Åh nu är jag hemma åh har tänkt sova..

Har varit en massa runt om kring så känner mig yr i bollen :P
Imorn blir det Kau 8.15 igen till 10.
Iväg och fixa tatto vid 11. Tebax till Kau 13.15-15
Sen iväg och jobba 17-21.30
Such så mycket det blev. Åh ingen Flash.. :(

Men torsdag kväll och fredag förmiddag ska jag ut till honom! :D

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0