Går dagen och idag dagen!

Igår jobbade jag på stadium! Var hur kul som helst att vara där! :D
Sen så var det dags för första handbollsträningen för mig!
Gick lite si så där då.. var rätt trött efteråt :P
Men grymt gött att vara tebax på planen!

Idag har jag varit ut och ridit en sväng på flashen också var
Malin med på baloo. Han låg ner i hagen när jag kom åh ville inte gå upp.. :/
Fick hämta malin men hon behövde bara följa med så stod han upp igen.
Sen gick han väldigt konstigt i en nerförsbake.. :/
Får känna efter imorn och se hur han är då!

På fredag blir det även ridhuset och hoppning! :D
Är lite spänd för det men det går nog bra :P Haha..

Nehh nu blir det solen en liten stund!
Hejj
 Flash ser drogad ut! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0