Helgen..

I fredags så va jag ledig! :D
Det var inga fel det efter en veckas jobbande.
Var på ikea och köpte lite grejjer, skulle köpa en lack hylla och ha brevid
skrivbordet. Men den va för stor så mamma fick komma med stora bilen igår
så jag fick hem den! :) Så nu står den här.
Blev rätt så bra. Köpte en ny matta oxå!

Sen i fredags kväll var det gamestop fest! Blev pizza (sallad för mig) sen
sjöng vi massa singstar! :P
Det är fan kul om man är full! Det var en mycket trevlig kväll.
Slutade med att jag gick hem från norrstrand i hög klackat! Aj aj aj.

Igår så var det en liten Max fest. Då blev det singstar igen!
Jag var så klart bäst! Haha! Mest ton döv skulle man kanske säga :P
Sen skulle vi ut men några är så "små" så dom kommer ju bara in på Arena åh dit går inte jag!
Så Micke fick hämta mig så vi åkte bil tills 03.30 ca.. :/
Tiden gick gör fort i slutet! Var sugen på mos och räcksallad igår men mos maskinen var trasig! :(

Börjar jobba vid 13 i dag med men slutar 16 så det är ganska slöt! :P
Nu blir det frulle! Hejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0