Hopphäst!?

Flash är en hopphäst! :D Hoho..
Gud så duktig han var i dag! Han tyckte till att börja med att det
såg läsktigt ut men efter att gått över ett par låga hinder gick det bra.
Tycker det var så kul att han tyckte det var roligt åxå! :D
Annars när vi är i ridhuset så krånglar han så men idag gick allt bra!
Jag är såå super nöjd! Han kanske blir en hopphäst ialla fall!
Så nu blir det mycket träna av framöver!
Funderar faktsikt att lägga handbollen åt sidan i år åh satsa på Flash..
Men får se nu under hösten hur jag ska jobba åxå.
Jobb går ju faktiskt först! 

I helgen ska byta bil igen! Nu blir det en Audi 100 med drag så jag
kan köra transporeten åh.. :P

Nu ska jag snart dra till skoghall och färga håret :P
Bild kommer väl sen om det blir bra :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp!! Visst var det toppen kul å ni var ju super duktiga båda 2...så som du sa...nu blir det träning av det kan jag lova!!! kram M Ps. la upp en bild i bloggen...kommer fler senare i fotodagboken;) Ds

2009-08-14 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0