Ledig!

Idag är jag ledig!! :D Wiiee!
Igår gick rid turen riktigt bra! Han tyckte det var jobbigt men det tyckte jag med :P
Vi tränade på att galoppera sakta åh själklart blev det en hel del av galopp!
Efter det kom Karin och hennes kompis Elin förbi och ville
pröva rida lite. Han skötte sig riktigt bra då med!
Han är så snäll när ingen kräver något av honom :D Haha..

Sen åkte jag hem och gjorde lax med bulgur, tomat och kall sås.
Vid 5 var det dags för jobb! Gick väldans fort men gött var ju det!
Efter jobbet åkte jag och provkörde nya bilen! :D
Den var rena drömmen mot Bmwn!
Så den blir hur bra som hellst med drag!

Snart ska jag dra och försöka få en tid för tattoo!
Gött för mig!
Här kommer några bilder från igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0