Måndag

Ja då börjar en ny vecka igen då.
Jobbar kväll i dag och imorn är jag ledig så veckan
börjar väl ganska bra i alla fall :P
Sen jobbar jag onsdag och torsdag på stadium det ska bli kul!
Sen har jag en liten tur på gamestop på fredag.
Blev inget bil byte i helgen, pappa ska fixa det sen men jag jobbar ju så jag får väl
ta den imorn! :)
Ska bli gött att slippa skutti bang bang!
Micke trodde att hans Skyline hade gått i sönder i helgen så han var
rätt sur, men som tur var det bara en kontakt som hade gått i sär.
Kunde ha blivit väldigt dyrt annars...

Jag ska göra mig klar snart för frulle.
Ska ut till stallet och rida en sväng.
Han måste få bättre kondis så måste jobba lite med den tror jag :P
Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0