Söndag..

Idag började jag med att städa hela lägenheten, Micke hjälpte till lite
i badrummet sen drog han till Kr-hamn.
När jag var klar tog jag en sväng till stallet. Hade köpt ny hjälm och nya boots till Flash.
Mycket bra köp ;)
Jag åkte ju in i ett träd för ett tag sen med huvedet först så var nog bäst att
byta. Sen hade jag tappat den ett par gånger i golvet.. :/
Men bootsen funka bra dom med. Flash har ju en tendens till att slå ihop
bak hovarna, han är ju trav häst. Sen brukar han även "glömma" bort att
han har 4 st ben ;O
Men Han gick riktigt bra idag! Något pigg, men inge värre! Sen är han lite roligare att rida då..
Mer öppen för att springa :P
 
Ja sen när jag kom hem stod det nästan mat på bordet!
Bakpotatis med sallad och röra! Myket gött.

Snart ska vi dra på bio med Camilla, Johannes, David och Marre! :)
Så nu ska jag göra mig klar!

Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0