Åhhh...

Jag är sååå as trött hela tiden men från och med igår äter jag vitaminer, hoppas att
det hjälper annars då jävlar.. Haha..
Tid över till att leva har jag inte heller..
I söndags va jag ju till Ullared, det var mycket trevligt och roligt, men även
jobbigt. Hade grymt ont i fossingarna efteråt..

Igår var jag på min första visning åxå, mamma fick följa med för Micke jobbar
kväll denna vecka. Men den var alldeles för stor och den blir för dyr så var på
en annan visning idag, själv. Men den var inte mycket att ha den heller..
För många minus på den.. Så hoppas det kommer in någon bra nu i dagarna..

Idag har jag även varit på min första VFU (praktik) och det var så kul men
är rätt trött just nu, så snart blir det sängen för mig :P
Så bye bye..
Imorn är det nya tag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0