Äventyret...

Ja igår var jag och Flash ute på äventyr..
Först så började det med att herr Fläsk inte hade fått gå ut för
dom kom ut alldeles för sent.. :/ Men han var inte så grinig som
han brukar (de kom senare)!
Men sen när vi åkte i väg gick allt bra förutom när vi kom dit, väg
beskrivningen var inte den bästa för nån som inte hade varit där innan.
Sen satt jag och fick guida Camilla som hade egen bil. Så jag åkte fel och
hon med så vi blev sena.. :/
Inte alls bra och flash vägrade så stilla när vi kom fram så fick knappt på
sakerna. Men till slut satt jag i sadeln och vi red i väg. Under ridens första
del var han knäpp och ville springa som fan, sista delen blev han normal! :P
Tack vare alla upp och ner backar i grusgruppen! :P Men vi båda 2 tyckte att
det var super kul! :D
Sen när vi kom tebax var hela han svettig! :) Vilket innebär att vi måste
träna ännu mera! :) Och så måste vi träna lydnad :P

Till slut kom vi hem till stallet och hade överlevt dagen och Flash fick äta mat! :)
Så det blev en hel dag i stallet! :)

Sen på kvällen gick jag och Micke och såg New moon.
Jag älskar hela serien och längtar efter nästa film som kommer i juni tror jag att det var.
Var tvungen att berätta för Micke hur allt slutar i boken, han var ju så nyfiken efter filmen :P

Idag blir det jobb 13-18 lång dag för att vara söndag! Men men hoppas bara att tiden går fort :P

Nej nu blir det att plocka lite här hemma... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0