första gången..

Så nu bloggar jag för den första gången med min nya mini pc!

Jag viste ju att jag skulle få en i julklapp men spänningen var vilken färg :P

Fick en vit med limegrönt, en LG x 120 och jag är så nöjd! :) Förutom att jag
inte får det trådlösa internet att funka på den. Ringde com hem och kollade men
felet var inte deras utan datorns.. Så jag får vänta tills på måndag då får jag ringa
LGs support..
Så snodde en kabbel från Mickes dator, han äandvänder ju ändå bara min ;P

Ikväll blir det väldans lungt jag börjar 07.00 imorn, då är rean igång :P
Så imorn lär jag va as trött när jag slutar! Alltid en massa folk som tror att man har monster rea..
Men det har vi inte :P haha

Men nu ska jag hitta något att göra innan det blir sängen...

Hejj..


 

 


Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

allt bra med dig då? :)

2009-12-25 @ 19:49:39
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: sara

roligt med en ny dator!

2009-12-25 @ 20:19:14
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0