Shit..

Det är redan den 20 dec!! Fan va tiden går fort :P
Men jag är glad för att det går fort, då kommer våren snart!
Det är inge roligt i sånt här väder... :/
Man blir bara en ispinne så fort man sätter foten utanför dörren.

Igår va det jobb mellan 13 till 20, idag blir det samma tid.
Så helgen kommer att spänderas på bergvik! Det är nog ganska missat att
bergvik är öppet till 21 varje dag resten av året.
Det suger dock att jobba när det är så dåligt med folk.

Har ju varit på praktik i 1,5 vecka nu och det var skit kul att få se hur
det går till på en förskola! Jag kommer trivas med att jobba där i framtiden.
Typ om minst 3 år... :P Fy fan för att det är så många år kvar... :(

Nehh nu ska jag göra frulle och göra mig klar för jobbet! Vill att det ska
bli julafton så jag får min fina julklapp av mina snälla föräldrar! :D

Byee..

Kommentarer
Postat av: Petra

Men de där åren går superfort! :) Du har ju redan klarat av ett halvår.

2009-12-31 @ 01:39:03
URL: http://donnaochkatla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0