fotboll?

försökte lära flash att spela fotboll förut:P
gick ganska bra, han sparkade den ju nåra gånger tills han börja äta på den :P
sen tog vi en sväng i skogen åh.. fan va de suger me vintern!
vill ha vår nu!!! längtar som fan! 
jo åh snart är de dags för bergviks festen, men först ska de bli personal möte me max.. 
jenny har ju blivit ny chef! :D
så nu ska jag göra mig klar.. vet inte va jag ska ha på mig ikväll ju men har väl nåe att ta på mig :P 
kanske ska gå naken ;P haha :P de vore grejjer de.. 
men ha de! 
titt så fin man kan va!  :D
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååå va fin han var där då...synd att du inte fick nån bild när han lattjar med bollen...men det kommer väl...ska bara ge honom mer mat så han inte behöver äta på den;)

2009-02-05 @ 08:41:58
URL: http://frokenveligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0