jobba när de är fint väder!?

när jag vaknade ida så va de skit fint väder! :D gött åh gå upp då!
men jag ska ju jobba idag.. :/
skulle varit ledig men dom ringde från stadium så ska dit för första gången på flera
månader! ska bli kul att komma tillbaka! :D
måste bara kolla in va som finns för de har jag ju ingen anning om :P haha..
sen blir de att åka te min babe! vi ska till hans syster åh familj åh äta lite god mat ikväll,
de blir nice de! :D
igår va de max fest åh.. vart tog alla vägen?! :S
vi blev 6+1 som bara följde med..
åh de ä ju bara jag åh jenny som är gamle så för oss blev de ankan för oss :D
nehh nu ska jag se till att åka te jobbet åh fixa lite innan jag börjar jobba!
kram hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0