länge sen..

va ett tag sen jag skrev.. humms har väl typ inte örkat :P
har ju hänt en hel del på en vecka.. men örker inte berätta allt :P
jag kan bra säga att örka me folk? nehh!
åh jag har fått bevis för att världen är liten! :P haha!
va på 50-års fest igår, mickes mamma har fyllt år!
så de bjöds på mat åh trevlig dricka ;)
sen ska jag ju dricka på onsdag åh.. för då är de bergviksfesten åh!
alla som är anställda på bergvik är inbjudna till nöjes! tror de blir gör nice! :D
åh ikväll så va ag förbi lina en sväng!
tycker så synd om dig gumms! men snart blir de bättre! lovar! <3
åh min madde va ful igår ;) hihi hon va så söt när hon ringde! ;) 


älskar dig så otroligt mycket du är så jävla underbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0