ojj ojj..

blev helt inne i att göra om bloggen men nu blev jag ganska nöjd i alla fall :P
har varit ledig idag men dagen försvan lika fort som den kom.. :/
hann ju i alla fall ut te Fläskis en sväng, åh lagade mat gjorde jag åh :P
sen har jag hunnit med att träna lite handboll..
är lagfest på lördag åh.. ska bli sköj men jag tror att jag ska vara nykter åh åka till babe på kvällen :D
mys de.. :D saknar honom! men snart är de ju lördag :D
nehh dags att sova nu tror jag..
ska på ett möte imorn vid 11.. de ska bli himla kul att se hru de går.. mohhaha..:P
åh igår när jag slutade så följde jag me cattis hem till henne, hon har ju flyttat till vågmästaren
me sin sambo.. fy va fint de va! :D jag vill åsså ha! :D om jag hade pengar vill säga!
åh sen vill jag flytta till större me min babe!
men men de kommer väl de me..
ha de.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0