söndag kväll..

jopps nu är de söndag åh hela helgen har försvunnit lika fort som den kom..
har ju dock jobbat nästan hela helgen.. går på alla hjärtansdag så jobbade jag färt 12-16 på gamestop
sen så var jag ledsagare mellan 17-01.. så min alla hjärtans dag va ju inte så kul :P
sen fick ju min älsk vara själv.. men men älskar ju honom för de :D
men en lite rolig sak som hände igår när jag va inne i duvan åh jobbade en timme så kom de in
en kille som jag aldrig sett förut åh gav mig åh johanna som jobbar i duvan, en varsin ros.
vi blev hel paffa för människan sa inger heller han bara gick åh ingen av oss har sett honom förut..
men de va ju snällt! :)
sen idag fick jag jobba över en timme för de kom en kille me ca 200 filmer åh skulle byta in.
Gamestop har börjat byta in filmer nu.. :/
fan de tog lååång tid att titta på alla åh sen få in dom i systemet :P
efter de åkte jag åh hämta pisen hos mor åh far så nu slipper jag sova själv!
imorn så kommer min babe åh.. :D ska bli nice de!
men ha de då! kram kram

the rose



söta pisen! kolla in hur hon sitter me tassarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0