början på 2009...

igår så va jag te deje åh spela dm.. gick vl si så där.. :/
vi vann ju en av två i alla fall åh me bara 2 avbyttare åh 2 spelare
som inte spelat sedan i mars..
åh va även ut te flash åh red igår me.. va länge sen jag va där ju..
men har ju jobbbat så himla möe i dec.. men nu så blir de ju bara ljusare
ut me så snart kan man ju komma ut senare på dagen!
åh träffa alex igår en sväng me.. hon är ju i norge åh jobbar nu så man
hinner ju inte se henne så ofta :P
åh upptagen brukar hon va när hon väl kommer hem. :P
så igår va vi åh åt lite mat, hennes pojkvän mattias va ju me åh..
sen spelade vi lite guitar hero :P haha jag är så dålig!! :P
men jag är fasan bättre nu än först gången jag spelade :P
nehh nu ska jag gå åh hoppa lite på min älskling!!
dags att gå ur sängen :P
herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0