dags att bli vår!

jag börjar bli trött på detta väder!! :(
vill ha vår så man vet att sommaren snart är här!
åh imorn ska jag upp tidigt.. ska släppa ut hästarna åh
hade tänkt hinna rida innan jag börjar klockan 12..
får se hur pigg man är då :P
har nyss kommit hem från jobbet åh, var ledsagare ikväll åh
fick se på film, mamma mia..
de ä rätt slött att få betalt för att fika åh se på film :P
var även hos min älskling igår tills i dag.
synd bara att tiden går så fort, kändes ju knappt som
jag hann va där ju.. :/
sen så jobbar man ju hela helgen så får inte träffa honom
då heller.. får vänta ända tills på onsdag nästa vecka..
jobbar ju varje dag tills på tisdag.. känner ej för de..
men gött nog så är man ju ledig i slutet av månaden! ;)

nehh nu blir de åh se på tv i sängen :D
ha de nice där ute i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0