orka me rubrik?

Idag har jag jobbat, första gången jag öppnade själv.. :P
åh de gick ju faktiskt bra!
ska jobba alla dagar tills måndag.. :/ urg.. jag va ju ledig i
7 dagar nu men de känns ju inte.. är lika trött för de.
på tal om annat så såg jag ett program igår på 4..
de handlade om hemlösa djur i thailand..
fy fan vilka idioter, dom har en lag där att man inte får avliva
djur hur illa de än mår.. såg en hund me bara 2 bakben,
hunden kunde ju inte ens gå! helt jävla sjukt ju..
de ä ju synd om djuren fattar inte dom de eller!?
fick så ont i magen av åh se att dom behandla djuren så!
nu snart ska jag te handbolls träningen åh va boll plank.
har fått ont i halsen så ä väl dumt att chansa så man inte
blir mer sjuk!
hade ju tänkt att ta en tur te hästen imorn på morgonen..
får väl se om jag kommer upp :P haha..
saknar min älsk!
herrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0