Fredag hela veckan..

Jopps det skulle jag vilja ha :P
Blev ledig igår så det var gött men det sög ju att det regnar.. :/
Hann ut till flash och rida innan det blev massa regn i alla fall.
Det är så himla blött i skogen bara, översvämingar lite var stans ju..

Idag jobbar jag bara 3 timmar sen är det ledig i helgen! :D
Imorn ska jag med Camilla till Ransäter på hund utställning!
Var as länge sen jag var på det! Mamma ställde ju ut Daisy och Nick ett
par gånger men det var ju länge sen.
Såg igår att det skulle regna hela dagen imorn.
Hoppas att det ändrar sig! :)
Sen på kvällen ska det bli fest! :)
Wohho! Är sugen på krogen, var typ i våras jag var ute sist.
Har jobbat typ varje helg ju.

Nehh nu blir det solen en sväng innan den försvinner!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0