Jobb och värme!

Herromdagen när jag var ute och red så red jag in i ett träd! Haha..

Det var så att baloo var framför och svängde in i skogen, Flash blev fundersam för han

visste att man inte ska svänga där. Men han bestämde sig för en tvär sväng mot ett träd.

Så jag försökte styra bort i från trädet, han har försökt springa in i ett träd förut!

Han missar trädet ialla fall men på något konstigt vänster är det jag som åker in i trädet!!
Så fick skrubb sår på armen och på revbenet.. Fattar inte hur jag lyckedes men men, jag
klarar det mesta! ;)
Sen har det väl inte hänt så möe mer än att jag har jobbat i värmen!
Ska iväg och jobba sen vid 13 i stan först sen till Bergvik!

Nästa vecka ska vi till kusten! Ser ut som att vi åker redan på torsdag kväll! Wiiee!
Längtar så efter att få träffa alla rodders! Har ju redan träffat några iår redan!

Nehh nu ska jag gå ut i solen en sväng innan jag ska göra mig klar!
Hejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0