Var ett tag sen..

Shit har typ glömt/ inte hunnit skriva på skit länge! I helgen var det dags för träffen i
Hamburgsund. Vi åkte redan i torsdags efter att jag slutat jobba vid 5. Det regna
ända tills på lördag förmiddag!! :/ Urg fy vad det var blött, tur att vi har ett ordentligt förtält!! :)
Det hade kommit ca 90 mm från torsdag till lördag. Men på lördag kvällen blev det fint med sol
och grillat. Vi hade ätit skaldjur på fredagen ;)
Men det kom att ganska bra med roddar på träffen fasten att det regnade!
Pappa fick även idé att ta ner rodden till träffen på mantorp om 2 veckor.
Får se hur det går med den idén :P Vi måste ju sova någon stans med.
Vi har ju så förbannat tung husvagn så om man ska dra den med astron så måste man ha BE-kort.
Ja ja vi får se hur det blir med det!

Var ut till hästen i dag med, var ju as länge sen jag var ute och red. :/ Men förra veckan var jag ju tvungen
att hoppa in extra på jobbet. Gött med pengar i alla fall.
Men det gick bra idag, blev en ganska lugn tur idag! :) Skönt det med ibland!

Såg även på twilight igår! Faan vilken bra film det var då!! Har tänkt att se den länge men har aldrig blivit av ju!
Men såg ju att det kommer en 2:a i november! :) Yeyyy! Sen kommer det ju 2 till, finns ju 4 st böcker.
Ska önska mig dom tills jag fyller år! :D

Nu ska vi ner och leta i förådet efter ett munstycke till damsugaren :P
Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0