Hejsan hoppsan..

Varit lite dålig på att skriva igen.. Skräll på mig :P
Ja men i helgen va jag ledig, wiee.
Har varit ute i skogen på Flash åh han har skött sig bra som vanligt!
Är så underbart gött att han skötter sig och att det är så bra väder varje gång jag rider!
I fredags så åkte jag en sväng till Lina i kr-hamn.. Skulle bara ta en ride genom stan
för hon körde. Blev en tripp till Mariestad i stället, inget jag ville men jag satt brevid så
vad skulle jag göra?! :P Haha..
Gick ifs fort att åka :P
På lördag blev jag med bjuden av Camilla till skoghall, det var inte så planerat :P
Men de var ju trevligt! :D
Sen igår hände inte så mycket, var till skoghall och stan en sväng!

Idag så följde Cattis med till stallet, hon red i paddocken på Flash.
Hon var så duktig så! :D Hon såg nöjd ut efteråt i alla fall!
Jag fick hoppa upp en sväng med för hon ville se mig rida! :P Haha..
Inte så mycket att se där :P Men han skötte sig, fick honom att galoppera.
Han har betet sig konstigt i galoppen. Men får kolla mer i morgon på det.
Nu blir det att sova!
Go natt!
Hejj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0