Ny vecka nya tag!

Idag började jag med sovmorgon! :)
Sen åkte jag ut till stallet och tog en lång tur på Flashen, hittade lite nya
vägar och det blev en mycket lyckad tur.
Han var ganska slut när vi kom tebax, han orka inte ens springa ner
till de andra hästarna i hagen :P

Efter de åkte jag hem åh har grejjat lite här hemma.
Jag vill få lön så jag kan åka och köpa lite nya prylar till mitt hem! :P
Men bara 10 dagar kvar till lön!

Imorn ska jag jobba igen, 12-20.15, känner för att ha sommarlov istället!!
På onsdag är det inventering på Gamestop åh.. :/
De är så tråkigt! Sen ska jag ju upp på torsdag och åka till Sunne på
begravning. En gammal släkting har gått bort. Hon var 93 år så hon levde länge!

Nehh de blir att göra sig klar för natta åh sen krypa ner i sängen åh se på tv.
Hejj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0