Woohoo

Idag så har jag varit ute i stallet och ridit, blev en ganska lugn tur då jag inte mådde så
bra. Har lite ont i halsen i mellan åt. :/ Hade feber igår men det gick över fort!
Prövade att galopperna med Herr Fläskis ;) och det gick bra i dag!
Vet inte varför han har krånglat så med det dom andra dagarna, han vill
ju springa fort, fort annars! :P

Sen när jag var klar så kom Sara ut så kollade lite när hon longerade Lila, hon
var så duktig så! :)

Sen var jag i väg för att få dommen på min fone och jag fick pengarna tillbaka.
Den har gått i sönder 3 gånger och det har varit samma fel varje gång.
Men jag ville ju egentligen ha en ny men den har precis slutat tillverkats.. :/
Så nu måste jag komma på vad jag ska ha för ny fone. Nån som har nåe tips?? ;)
Ska vara en musik telefon! :P

Har även hunnit med att jobba en sväng med idag!
Efter jobbet så ringde jag Camilla och dom skulle åka evo så jag & Micke åkte dit.
Micke fick inte följa med då han skulle åka till jobbet.
Möte några ute så jag fick åka lite Skyline åh, herrn i huset vill köpa en sådan
men jag är inte så övertygad än :P

Åh nu blir det sängen, ska upp åh hjälpa Camilla att gå med vovvar i morgon!
Heej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0