ZZ Top

Ja igår så va jag, mamma, pappa, bror min och hans kompis åh såg på ZZ Top.
Det var grymt roligt och få se dom live, jag har ju växt upp med deras musik..
Så de ä ju kul att få ha fått sett dom live ju!
De va ganska många som var äldre där, kände mig ju ganska ung ;P Haha!

Har ju jobbet hela veckan åh.. är rätt trött på det så ska bli såå gött att göra veckans
sista dag i dag, 13-20.15
Sen är jag ledig heeela helgen! :D
Får se om pappa får iordning astron, den har krånglat lite.
Men om den funkar drar vi nog och jag fick uppdraget att städa ur husvagnen och packa
förtält och allt shit för mamma åh pappa jobbar.. :/
Men hade att tänkt hinna med en rid tur med undrar om jag ska åka efter jobbet åh ta en snabb
runda i paddocken eller åka imorn bitti..
Jag får fundera på de.. :P
Nu blir de att göra sig klar för jobbet.. Måste fixa mat innan åh..

Herrå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0