änligen lördag..

vid 12 börjar jag idag åh slutar 16 så då blir de kristinehamn åh hem te älsk!
längtar såååå efter honom.. känns ju som jag inte sett honom på typ 2 veckor.. :S
fast de va ju förra lördagen..
han har ju köpt ny bil IGEN.. haha.. men tyvärr blev de väl ett nerköp... en volvo.. :P
men men de går väl de me.. :P

igår innan jag började jobba så va jag ut till hästen..
fan jag tror han hade rabbies eller nåe.. helt tokig va han.. lyssna inte för fem öre..
men han blev grymt trött åh slut! haha! där fick han för att vara bökig.. ;)

sen va jag på stan me mamma innan jag skulle börja vid 18.. blev ett par svarta byxor att
jobba i, dom andra har gått i sönder.. :P
sen träffa vi mormor på stan åh! så jag fick lite fika! :D snäll mormor!

nehh nu ska jag äta frukost åh försöka vakna till lite, är så astrött..
har drömt en massa konstiga drömmar denna vecka..
i natt drömde jag att jag spela bränboll, men de gick knappt att springa eller slå..
sen blev min telefon konstig så de kostade flera tusen att ringa ett samtal.. :S
sen skulle jag stänga en butik men de gick inte för en ny anställd skulle shoppa så vi fick inte gå hem..
så va de nån bilträff åh min hubbe va me, men de va en orm som försökte äta upp honom.. åh sen va de
nåe fel på bilen jag körde..
som ni förstår så fattar jag ingen ting av drömmen men sovit dåligt har jag! :/

puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0