dags att sova..

snart så blir det sängen.. ska bli skönt.. men först tänkte jag skriva lite här..
idag så började dagen med att madde skrev så jag åkte ut te henne en sväng
innan jag börja jobba.. tog mig en lunch på max åh innan jag började.. :P
sen jobbade jag i HELA 3 timmar..:/ så grygt att bara jobba 3 timmar.. 
vi fick nya hyller idag till "begagnat marknaden" så nu ska vi börja sälja dvd:er..

sen efter jobbat bytte jag ena löparen från hemtex.. den va fel tryckt så vile byta till
nån annan.. sen köpte jag även att par shorts jag sett på h&m.. dom kosta bara 134kr
så var ju nästan tvungen :P hoho..
senare på kvällen åkte jag ut te tessan åh natalie åh såg lite på tv åh umgicks..
de va så himla länge sen jag träffa henne så va ju tvungen nu när hon ska flytta.. :/

nu när jag kom hem så va jag sååå sugen på spagetti så de fick de bli.. :D
så nu är jag nöjd åh glad! :D
åh snart är de lördag så jag kan få träffa min babe igen! saknar som fan!

puss da..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0