gött att få sova! :D

nu har jag fått sovit ut i 2 dagar! :) när jag är hos Micke känns de som jag är på semester :P
har varit lite dålig på att skiva men har inte haft örk :P
spelade sista seriematchen i fredags åh vi vann så klart, åh jag hade stor pubilk, Micke, Mamma,
Camilla åh Johannes va åh kolla :D
sen i lördags så va vi på bio med Camilla åh Johannes, vi såg Grn Torio eller va den nu hette :P
men den va bra! va så länge sen jag va på bio, brukar inte ha tiden att gå :P
nu har nya hästen Lila kommit från Polen åxå så nu är de 2 nya hästar i stallet!
hade tänkte åka ut imorn åh köra en ride på Flash om de gå vill säga... han har börjat bli
knäpp nu när han ska fälla pälsen.. :P
men får väl borsta lite på Lila annars.
snart ska jag gå åh diska.. urg..
sen blir de vetrinären med Mizzy.. hon sitter åh äter upp sin päls på magen och bakbena.. :/
men hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0