jävla piss kommun!

jag hatar karlstads kommun!
dom har dragit för lite skatt så nu får jag betala!
men har sagt till muntligt åh skriftligt men de värkar ju fan inte funka i alla fall! *ARG*

var ut te stallet förut åh, hade lite markarbete med Lila. hon var så dukig så! :D
sen blev de en sväng me fläskis ;) hoho, han skötte sig helt okej efter jag blivit
arg en gång! han gick förbi kossorna till slut! har inte kommit förbi där själv på länge!
men de va ju så blött åh isigt i skogen, jäkla skit när han skötte sig så.
men men..
på torsdag ska jag börja åka bmw :P kommer sakna audin, den är att go att köra,
de händer ju lite när man gasar. men den kostar ju allt för möe.. :/
nehh nu ska jag gå åh grejja lite innan camilla kommer över för lindas special burger! :D
nice de! blir massa hundar åh, hon har ju 3 idag!
nehh men ha de! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mycke fick du i rest?

2009-04-01 @ 08:13:23
URL: http://maddebadde.blogg.se/
Postat av: sara

Jaa, bra att du jobbar med hästarna :D Hon är lite skvättig av sig har jag märkt när jag varit ute och gått med henne men det går väl över hoppas jag.

2009-04-02 @ 16:53:03
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0