nice..

om man är inne idag så kan man ju tro att de är vår.. :P
så kanske bäst att vara inne åh inte gå ut i den hemska blåsten!
men jag åh malin har varit ute i skogen åh ridit idag så har ju faktiskt trotsat den jävla blåsten!
flash va slö idag som tur var :D örker inte sitta en hel ridtur åh bara hålla honom, han är ju
så jävla stark.
imorn så hade vi tänkt att ta ridhuset! :)
så de kommer bli jobbigt, de vet jag redan nu!
börjar jobba vid 4 idag med.. har ju varit ledig i 2 hela dagar i rad!
åh föresten jag ska nog köpa bmw :P är lite onödigt att ha audin som är så stark men har
ju inget drag... så mickes gamla bmw blir nog lagom ist..
men kommer sakna min räcer audi, den går ju jävkla bra! ;P
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0