nu så..

nu är jag bättre, igår kunde jag äta sallad utan att få ont i magen! :D
wooohoo! men har ingen aptit än men de ä väl bra de kanske!? ;)
dags nu att gå ner dom där kilona..
igår va min ena farbror här i karlstad från göteborg, har inte sett honom på ett par år..
men de va trevligt, han hade me sig sin nya dam och.. hon sa inte så jätte mycket, men
de va inte så konstigt så som pappa åh farbror stre.. dalmasser...
micke va ju här igår med så efter skoghall så åkte vi hem åh såg på film..
åh igår när vi kom hem runt 12 så hade grannen brakfest så utanför porten va de spya..
urg..
börjar jobba sen vid 3 åh.. inte sugen på de för fem öre.. :/
vill vara ledig men är inte ledig förens på onsdag.. lååång tid kvar tills dess..
men nu ska jag göra mig klar för dagen ;P
hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0