rubrik fan..

idag va jag åh micke åh kolla lite på soffor på mio, vill ha en ny soffa sen när han flyttar hit..
så vi kollade lite vad vi vill ha för soffa, så kom fram till att den måste vi i skin.. :P
jag är bekväm av mig, orkar inte att de ska bli massa katthår i hela soffan.. 

nyss så kollade jag på aftonbladets sida åh på tacklingen mot Antti-Jussi Niemi
när han blir tackliad i ryggen åh blir medvetslös. de va fan ingen schyst tackling nån stans ju!
han fick flera skador i huvet åh han som delade ut den tycker att de va en schyst tackling..
va fan händer?!?! de är fan inte tillåtet att tackla nån i ryggen! blir tokig på idrottare som inte kan
erkänna att dom gjort fel.. de ä ju gör lätt hänt men man kan erkänna att den inte va schyst gjort!

nehh nu är jag hungrig efter träningen!
så hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0