va fan...!?

de går ju inte över i mag fan.. eller har ju inte ont men är en obehaglig känsla i magen hela tiden..
fick i mig mos igår :P åh idag åt jag 2,5 pannkaka.. fan de ä ju nåe i alla fall :P
igår va jag så grymt sugen på ostbågar så jag köpte mig de.. men de kunde jag ju inte äta.. :/
va inge gott alls.. :S jag som älskar ostbågar!
har ju gått ner i vikt i alla fall nu så de ä ju bra... :P ca 2 kg :P alltid nåe..

jobbat på första jobbet idag me gamestop va de.. gick ju inge bra alls.. :P haha!
tror jag hade otur me allt!! allt jag tog i sluta funka eller blev konstigt..
glömde saker åh blev aldrig klar me nåe.
så nu sen vid 18 börjar jag igen som ledsagre..
så får väl se hur de går sen..

åh nu har micke sagt upp sin lägenhet åh allt annat typ så nu jävlar... :P
får väl se hur de går att bo här på 51m2
de ä inte så stort precis :P

åh igår kväll när jag varit hos mormor åh morfar åh lämnat pia så ringde min kära mor..
så sa hon.. de har hänt en sak, vi är på akuten.. men de ä inge farligt.. (haha snygg förklaring hon kom med.. )
men min otursfågel te bror hade tränings match igår på hammarö... han spelar i grums..
åh han står i mål åh så kom de väl åh sköt åh vet inte hur han lyckades men han blev skuren i armen av en
skridsko.. åh först trodde dom bara att de va att sy ihop men ikke sa nicke..
senerna va nästan av så nu går han me gips åh ska gå så i ca 6 veckor..
han lyckas fan me allt..
tur att jag aldig behövt gå me gips i alla fall.. :D

nehh nu blire att ta en proviva drink :P
ha en trevligt fredag kväll... de ska jag ha! :D
hej..


Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid eller :D hihii.. hälsa bror =) kram madde

2009-03-07 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0