Bollnäs..

Igår natt vid 2 drog vi till Bollnäs för att spela den årliga maxopen i innebandy.
De blev lite miss i planeringen bara.. vi kom fram vid 6 på morgonen istället för
8 som de stod när vi började.. :P
I år gick de inte lika bra som förra men jag gjorde mål till slut! :D
Sen lyckades jag med en så jävla bra passning som blev mål!
De va grymt snyggt!! ;)
Sen på kvällen va de ju buffe med fest, de va god mat och trevligt men
alla va så jävla trötta. För mig sluta kvällen vid halv 12 ca tror jag.
Hittade dock Martin på väg till hotellet, han hade somnat ute vid några buskar.
Stackarn hade ju inte sovit sen i lördags..

Såg för övrigt en älg på vägen hem när jag körde!
Den gick där med sina långa ben och klev bland buskarna.

Va ute och red förut med, jag hade jäkla tur med vädret.
När vi kom tillbaka och jag skulle ta ut honom började de regna,
så lite tur hade jag att idag!
Men jag blev jävla arg på dessa bilförare som inte släpper på gasen när
men kommer på vägen!!! :@
Jag red kanske max 300 meter på vägen idag ändå kom de 3 st som inte
saktade ner! Men en äldre man körde så sakta förbi! Då blev jag ju lite gladare i alla fall.
Är de så hemskt att släppa på gasen om man ser en häst på 150 meters avstånd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0